Prijavite se za dostop do vaših kupljenih tečajev.

Tri jutranje prakse ti bodo v pomoč pri prebujanju in kvalitetnemu vstopu v nov dan. S pomočjo dihalnih tehnik in asan se prebudiš in že zjutraj narediš nekaj dobrega zase –  to ti bo dalo dovolj energije za cel dan.

Seveda pa so prakse primerne tudi za izvedbo kadarkoli v dnevu (razen za večerno prakso), ko nam zmanjka energije, ko predolgo sedimo za delovno mizo in si zaželimo sprostitve preko gibanja.

Lahko narediš posamezen sklop naenkrat ali izbereš poljubno kombinacijo večih praks.

Praksa JE primerna zate si želiš:

  • izvajati jutranjo jogo a nimaš dovolj časa za izvedbo 60 minutne prakse
  • ti ni všeč klasična jutranja telovadba, ampak si vseeno želiš razgibati svoje telo preden vstopiš v nov dan
  • se zavedaš, da je pomembno s kakšno energijo začenjaš svoje dneve
  • svoje odmore med delom raje izkoristiš za zdravo gibanje in povečan pretok energije, kot za pitje poživljujočih napitkov

Praksa NI primerna zate če:

  • je jutranje vstajanje tvoja največja mora in vedno vstaneš tik pred zdajci
  • ti je že sama misel na gibanje pred zajtrkom naporna
  • je pitje jutranje kave tvoj poseben ritual in ti vzame ves čas, ki ga imaš zjutraj na voljo zase

V tem primeru, ti predlagam VEČERNI JOGIJSKI RITUAL. polinkaš

Pripomočki, ki jih potrebuješ za izvedbo jutranje jogijske prakse:

  • jogijsko blazino
  • kvader, bolster ali odejo za sedenje

Dolžina jutranjih ritualov: približno 15 minut.

Moduli