Prijavite se za dostop do vaših kupljenih tečajev.

Tri večerne prakse so namenjene umiritvi telesa in uma pred spanjem. Pogosto je največji problem nespečnosti ravno nemiren um, ki nam ne dovoli, da bi se zazibali v miren spanec.

Dovolj je že 15 minut preusmerjanja svoje pozornosti na telo in dih ter spuščanje napetosti iz telesa in pripravljeni bomo na kvalitetno spanje. Prakse vam priporočamo tudi, če potrebujete kratko popoldansko sproščanje in umirjanje.

Praksa JE primerna zate si želiš:

  • sproščenega in kvalitetnega spanja, saj je le-ta pomemben za nočno regeneracijo
  • imaš polno glavo misli, preden zaspiš in nujno potrebuješ večerno umirjanje
  • so tvoji dnevi naporni in se zvečer zelo težko umiriš in pripraviš na spanje
  • si želiš spremeniti večerno rutino in namesto srfanja po telefonu, narediti nekaj dobrega za svoje zdravje

Praksa NI primerna zate če:

  • ne verjameš v to, da je kvalitetno spanje nujno za regeneracijo telesa in uma
  • zaspiš že ob gledanju televizije ali branju knjige
  • spiš kvalitetno in mirno celo noč, ne glede na to, kaj se ti dogaja čez dan

V tem primeru, ti predlagam JUTRANJE JOGIJSKE RITUALE. polinkaš

Pripomočki, ki jih potrebuješ za izvedbo večerne jogijske prakse:

  • kvader, bolster oz. karkoli za sedenje
  • jogijsko blazino
  • bolster oz. dve odeji

Dolžina večernih ritualov: 10 do 15 minut.

 

Moduli