Dobrodošli v Sadhana e-joga studiu!

Naši tečaji joge nemoteno tečejo dalje.

Trenutno so vsebine razdeljene na tri kategorije: Tečaj joge – Hatha joga 1, Tečaj joge – Hatha joga 2/3 in Sadhana – Učenje za življenje.

Predlagamo vam, da posegate po vsebinah, ki ustrezajo stopnji tečaja joge v katerega ste tudi sicer vpisani. Rubrika Učenje za življenje je namenjena vsem, predvsem tistim, ki se trenutno soočate z občutenjem strahu, tesnobe in potrebujete koristen nasvet za ohranitev duševnega miru in zdravja.

Biti prilagodljiv, biti fleksibilen ne pomeni seči v predklonu do tal. Prilagoditi svoje življenje novim okoliščinam in skozi to rasti – to je zdaj naša in vaša naloga.

SI ŽELITE PRIČETI Z VADBO JOGE DOMA IN ŠE NISTE NAŠ ČLAN? ZA DOSTOP NAM PIŠITE NA INFO@EJOGA.SI.

Pripravite si svoj kotiček za jogo, želimo vam prijetno prakso. Namaste!

On-line joga tečaji

Izberite spletni tečaj joge, ki vam najbolj ustreza.

Hatha joga 1

Vsebine namenjene širokemu krogu ljudi, predvsem tistim z nekaj osnovnega znanja hatha joge in začetnikom. Zahtevnost: lahka do zmerna.

Hatha joga 2/3

Vsebine namenjene posameznikom, ki že nekaj časa izvajajo hatha jogo ter imajo dobre osnove jogijskih tehnik. Zahtevnost: zmerna, kompleksna

Učenje za življenje

Uporabne vsebine za uravnavanje stresa, prepoznavanje in razumevanje čustvenih stanj ter osebno rast. Preplet vsebin s področja Radža in Hatha joge, somatike in psihosocialnega svetovanja.

online joga program

Nazadnje objavljeno

Joga video vsebine

Kot pravljica za lahko noč … (vodeno sproščanje) – Barbara Habič Pregl, Joga studio Sadhana

Vabim vas, da se mi pridružite pri krajši, dvajsetminutni sprostitvi, ki je še posebej primerna za zvečer, za čas pred spanjem. Kot pravljica za lahko noč. S prakso vodenja joga nidre sem namreč ugotovila, da naš um najbolj pritegne zgodba, ki ji sledimo, in tako ne zaspimo med samim sproščanjem. V moji družini je bila, ko sem bila majhna, živa navada pripovedovanja zgodb, ki jo je gojila moja babica. Še vedno se spominjam njenega hipnotičnega glasu, ki nas je držal ves čas v napetosti, in posebnega stanja umirjene pozornosti, v katero nas je zapredla, ko je pripovedovala. Ta spomin je botroval moji odločitvi, da v svojo jogo nidro vključim pravljice in pripovedke, ki nas v skladu z izročilom prakticiranja nidre povezujejo z našim nezavednim, s kolektivno podzavestjo simbolov, ki nas hranijo.

Občutimo kolke: stabilnost in mobilnost – Blaž Jarc, Joga studio Sadhana

Celostna praksa joge z Blažem Jarcem iz Joga studia Sadhana je namenjena temu, da ozavestimo in občutimo kolke v smislu mobilnosti in stabilnosti.
Šele ko premoremo obe kvaliteti, smo sposobni tako dinamike in agilnosti v življenju, kot tudi stabilno obstati v ključnih trenutkih.
Spoznali bomo, kako široka je paleta gibanja naših golkov.
Praksa je usmerjena tudi v mišico psoas in trebušno prepono, z namenom, da dosežemo močan sprostilen učinek in olajšamo simptome stresa.

Joga in naša čutila – kako se mentalno umiriti? Sneža Vidovič, Joga studio Sadhana

Najtežje je umiriti nemiren um. Včasih sedenje v meditaciji ne prinese želenih rezultatov. Zato je potrebno modro izbirati tehnike asan, kjer se zavestno vključuje čutila kot so dotik, sluh in vid, da bi vzpostavili stanje “tukaj in zdaj”.
To je praksa joge, ki je v svojem načinu vodenja kompleksna (fizično ni zahtevna) in pelje v globje nivoje doživljanja notranjega vesolja.

Spremljajte nas - vpišite se na e-novice